Se încarcă

se încarcă

Întrebări frecvente

Ai întrebări cu privire la Kaufland Card? Am adunat pentru tine cele mai frecvente întrebări cu privire la Kaufland Card și le-am enumerat în cele ce urmează.

Despre Kaufland Card

Ce este Cardul Kaufland?

Kaufland Card este un program de loialitate care oferă o serie de beneficii: promoții destinate doar utilizatorilor, colectarea de stele digitale și, pe viitor, după analiza istoricului cumpărăturilor, promoții individuale personalizate.

Kaufland Card este disponibil în format digital, în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" și în format fizic, sub forma unui card fizic, de portofel.

Ce avantaje am dacă mă înscriu în program?

Avantajele înscrierii în programul de loialitate sunt numeroase:

  • Beneficiezi de promoții destinate doar utilizatorilor Kaufland Card, fie el în format digital în aplicația mobilă Kaufland, fie fizic.
  • Dacă ai Kaufland Card digital în aplicația mobilă Kaufland, colectezi automat, la orice cumpărătură, stele digitale prin folosirea cardului la casa de marcat. Primești o stea la fiecare 50 lei cheltuiți pe un bon fiscal.
  • Dacă ai Kaufland card digital în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți", pe viitor, după analiza istoricului de cumpărături vei putea beneficia de promoții individuale personalizate, special create pentru tine.

Care sunt produsele care se află în programul de loialitate?

Produsele aflate în programul de loialitate Kaufland Card se schimbă de la o săptămână la alta, în fiecare miercuri și fac parte din diverse categorii.
Le poți găsi în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" la secțiunea Promoții Kaufland Card, în revista săptămânală Kaufland și  în magazine, la raft semnalizate cu etichete speciale.

Unde pot găsi promoțiile din programul de loialitate?

Promoțiile aferente programului de loialitate se găsesc în aplicația mobilă Kaufland Card la secțiunea Promoții Kaufland Card, în revista săptămânală Kaufland și  în magazine, la raft semnalizate cu etichete speciale.

Cum pot beneficia de prețuri speciale pentru produsele aflate în promoție?

Identifică produsele aflate în promoția de loialitate cu ajutorul aplicației mobile Kaufland, a revistei săptămânale Kaufland sau a etichetei speciale de la raft, adaugă-le în coșul de cumpărături și prezintă la casa de marcat Kaufland Card. După scanarea codului de pe card, sistemul va recunoaște că faci parte din programul de loialitate, iar produsele vor fi încasate la prețul special din promoția destinată utilizatorilor Kaufland Card.

Când trebuie să scanez cardul? Înainte de a începe procesul de scanare sau după ce scanez ultimul produs?

Kaufland Card digital sau fizic trebuie scanat la casa de marcat înainte de efectuarea plății, deci după ultimul produs scanat.

În calitate de cetățean străin pot intra în posesia unui card Kaufland?

Da, însă beneficiezi de avantajele programului de loialitate Kaufland Card doar în magazinele Kaufland din Romania, iar numărul de telefon mobil pe care ni-l furnizezi este necesar să fie dintr-una din rețelele de telefonie mobilă naționale.

Cardul Kaufland este valabil și în alte țări?

Cardul Kaufland emis în România, cu beneficiile explicate în termenii și condițiile de utilizare Kaufland Card este valabil doar în Romania, în orice magazin Kaufland din țară.

 

Ce perioadă de valabilitate are cardul meu Kaufland?

Cardul de loialitate Kaufland Card nu are o perioadă anume de valabilitate, poate fi folosit oricând în orice magazin Kaufland din țară.

Nu am un smartphone - cum pot participa?

Dacă nu deții un smartphone, poți opta pentru varianta fizică a Kaufland Card, care se găsește la biroul informații din fiecare magazin Kaufland. Aceasta are mai puține beneficii decât cardul digital în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți", însă te vei putea bucura și tu de promoțiile de loialitate.

Ce fac dacă la înregistrarea cardului fizic primesc mesajul că există deja un cont cu adresa mea de e-mail/numărul meu de telefon mobil?

În unele cazuri, dacă procesul de creare a cardului fizic este întrerupt și reluat, la reluare va fi afișat mesajul că există deja un card creat cu adresa de e-mail sau numărul de telefon folosite. Atunci te rugăm să dai clic pe ”Conectare”, să introduci adresa de e-mail sau numărul de telefon utilizat inițial și să apeși pe ”Am uitat parola”. Va fi afișat un ecran care îți permite setarea unei parole noi și în acest mod vei putea finaliza înregistrarea.

Unde pot găsi numărul meu de loialitate?

Numărul cardului tău de loialitate Kaufland Card se găsește sub codul QR din ecranul cardului digital de loialitate Kaufland Card al aplicației mobile "Kaufland - Oferte și noutăți" sau pe spatele cardului fizic, tot sub codul QR.

 

Cum îmi sunt transmise ofertele Kaufland Card?

  • Dacă ai descărcat aplicația "Kaufland - Oferte și noutăți", vei primi informații prin intermediul notificărilor din aplicație.
  • Dacă te-ai înregistrat cu adresa de e-mail și numărul de telefon, vei primi informații prin e-mail și SMS.
  • Dacă ai completat adresa ta de domiciliu, există posibilitatea să primești informații în plic în căsuța poștală.

Când particip, voi primi o mulțime de e-mail-uri?

Ai posibilitatea să alegi la înregistrare și ulterior în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" din meniul "Setări" dacă vrei să primeşti informaţii de la noi şi prin ce mijloc ţi le vom transmite. Te asigurăm că toate informațile transmise de noi către tine sunt specifice și doar în avantajul tău.

Care sunt avantajele abonării via e-mail, SMS și scrisori?

Cu cât mai multe mijloace de comunicare vei bifa la înregistrarea în programul de loialitate Kaufland Card, cu atât mai mari sunt șansele tale să nu ratezi niciun beneficiu destinat utilizatorilor Kaufland Card. În plus, vei fi mereu conectat la informații prețioase!

Cum pot reduce numărul de mesaje primite per e-mail sau SMS?

Te poți deazabona doar integral de la primirea de e-mail-uri și sms-uri.
Ai posibilitatea să renunți la primirea informațiilor prin e-mail sau prin SMS din aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți",de la secțiunea ”Setări”, dar vei pierde accesul la ultimele noutăți referitoare la beneficiile utilizatorilor de Kaufland Card.

Dacă ai Kaufland Card fizic, poți solicita dezabonarea la Centrul Relații Clienți 0800.080.888, apelabil gratuit doar din rețelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00.

Cum mă pot înregistra pentru cardul Kaufland?

Pentru a avea Kaufland Card digital în aplicația mobilă, descarcă aplicația "Kaufland - Oferte și noutăți" din Google Play sau App Store. În aplicaţie, accesează meniul de loialitate Kaufland Card și urmează pașii necesari înregistrării în programul de loialitate Kaufland Card.  Este necesar să îți introduci datele personale și să confirmi adresa de e-mail sau numărul de telefon.

Pentru a avea Kaufland Card în format fizic, ia un card de la biroul informații din orice magazin Kaufland și urmează pașii necesari înregistrării pe tableta specială de la biroul informații.  Este necesar să îți introduci datele personale și să confirmi numărul de telefon sau adresa de e-mail.

Pentru a te înscrie în programul de loialitate Kaufland Card trebuie să ai 16 ani împliniți.

Care sunt datele necesare înregistrării?

Pentru a te înregistra în programul de loialitate Kaufland Card este necesar să completezi formularul de înregistrare din aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" cu următoarele date: genul, numele și prenumele, data nașterii, adresa ta de e-mail sau numărul tău de telefon mobil și adresa de domiciliu, iar în formularul de pe tableta specială de la biroul informații pentru cardul fizic următoarele date: genul, numele și prenumele, data nașterii, numărul de telefon mobil și codul de verificare primit prin SMS sau adresa de e-mail și adresa de domiciliu.

Sunt în siguranță datele mele personale?

Da, Kaufland Romania respectă legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, prin urmare datele tale personale sunt în siguranță. Mai multe detalii despre protecția datelor tale personale poți afla accesând următorul link: https://www.kaufland.ro/protectiadatelor.

Cum pot schimba adresa/datele personale?

Datele tale personale furnizate pot fi modificate oricând în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți", din profilul tău de la secțiunea ”Setări”, iar dacă deții un Kaufland Card fizic, în viitor îți vei putea modifica datele personale prin intermediul website-ului pentrumine.kaufland.ro.

Cum pot descărca aplicația "Kaufland - Oferte și noutăți"?

Aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" poate fi descărcată din Google Play sau App Store. O găsești sub numele "Kaufland - Oferte și noutăți" sau "Kaufland - Offers and more" și are ca imagine logo-ul Kaufland.

 

Ce fac dacă nu găsesc aplicația Kaufland - Oferte și noutăți în Google Play sau App Store?

Situația prezentată apare de obicei atunci când telefonul este achiziționat din altă țară sau la secțiunea regiune din contul de Google Play sau App Store nu este selectată România. Te rugăm asigură-te că ai setata țara și regiunea România și caută din nou aplicația Kaufland - Oferte și noutăți / Kaufland - Offers and more.

Ce fac dacă aplicația nu îmi actualizează ofertele?

Dacă în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" nu ți se actualizează imaginile sau ofertele, te rugăm să efectuezi o reîmprospătare a acesteia astfel:
Din meniul principal, de unde este afișat magazinul selectat, trage în jos de ecran pentru a reîmprospăta ofertele din aplicație.

Dacă acest lucru nu funcționează, te rugăm să golești memoria cache a aplicației din meniul ”Setări” al telefonului tău și apoi datele aplicației din submeniul ”Stocare”.

Ce fac dacă mi-am uitat parola?

Parola profilului tău Kaufland Card poate fi schimbată din aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" la secțiunea "Setări", poți folosi o parolă one-time pentru a te conecta pentru o singură dată dacă ai uitat parola pe moment sau poți folosi funcția de resetare parolă dând clic pe ”Ai uitat parola?”.

 

Cum strâng stele digitale pentru a beneficia de campaniile din programul de loialitate?

Poți strânge stele digitale doar dacă ai Kaufland Card în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți". Scanează Kaufland Card digital înainte să efectuezi plata la casa de marcat. Stelele aferente cumpărăturilor tale se vor acumula automat, direct pe cardul digital Kaufland Card. La fiecare 50 de lei cheltuiți, primești o stea în aplicație

Cum pot colecționa stele digitale?

Stelele digitale se adaugă automat în contul tău Kaufland Card de fiecare dată când scanezi cardul digital Kaufland Card din aplicația mobilă Kaufland la casa de marcat. Dacă ai card fizic, nu poți colecta stele.

Câte stele digitale primesc la Kaufland?

Vei primi câte o stea la fiecare 50 lei plătiți pentru cumpărături în orice magazin Kaufland din țară.

Este posibilă o reînregistrare a stelelor digitale după cumpărături, asta în cazul în care omit să utilizez cardul Kaufland?

Da, contactează Centrul Relații Clienți 0800.080.888, număr apelabil gratuit doar din rețelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00, având la îndemână cardul digital Kaufland Card și bonul de cumpărături.

Pot strânge stele digitale la toate magazinele Kaufland din România?

Da, prin scanarea la casa de marcat a cardului digital Kaufland Card din aplicatia mobilă în orice magazin Kaufland din țară, stelele digitale aferente sumei plătite se adaugă automat în contul tău.

Pot vedea stelele digitale strânse imediat după cumpărături?

Stelele digitale acumulate vor fi vizibile în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" după aproximativ 15 minute de la scanarea cardului digital Kaufland Card la casa de marcat.

Pot folosi stelele digitale imediat după colectarea lor?

O dată ce stelele digitale apar în aplicația mobilă Kaufland, ele pot fi utilizate în orice magazin Kaufland din țară, conform termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card.

Expiră stelele digitale?

Da, stelele digitale nefolosite expiră de 2 ori pe an, conform termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card. După data de expirare a acestora, numărul lor total afișat în aplicație se va micșora.

Ce fac dacă numărul de stele nu se actualizează după fiecare tranzacție?

Numărul de stele digitale se actualizează în decurs de maxim 15 minute de la efectuarea cumpărăturilor cu scanarea Kaufland Card digital la casa de marcat. Dacă nu se modifică numărul de stele digitale după acest interval de timp, te rugăm să verifici dacă ești logat în aplicație, deoarece aceasta are nevoie să știe cărui utilizator îi alocă stelele corespunzătoare. 

Am uitat să scanez cardul. Puteți să îmi adăugați tranzacția în cont?

Din păcate nu. Singurele beneficii care pot fi adăugate contului tău ulterior efectuării cumpărăturilor dacă ai omis să scanezi Kaufland Card sunt stelele digitale în cazul Kaufland Card digital.

Cum pot anula contul meu Kaufland Card?

Contul tău Kaufland Card poate fi anulat din aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți", accesând profilul tău, secțiunea ”Setări -Șterge cont Kaufland Card”, iar dacă deții un Kaufland Card fizic, ne poți cere să îți anulăm contul sunând la Centrul Relații Clienți 0800.080.888, număr apelabil gratuit doar din rețelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00.

Ce se întâmplă cu datele mele personale după ce ies din programul de loialitate?

Dacă dorești să nu mai beneficiezi de avantajele Kaufland Card și să renunți la programul de loialitate, datele tale personale vor fi șterse astfel încât să nu se mai poată face indentificarea ta personală, iar contul tău va deveni anonim.

 

Ce se întâmplă cu stelele mele dacă ies din programul de loialitate Kaufland?

Din momentul în care decizi să renunți la contul tău de membru în programul de loialitate Kaufland Card, datele aferente vor fi șterse și vei pierde toate beneficiile oferite de Kaufland Card inclusiv stelele acumulate până la acel moment. Acestea nu pot fi recuperate ulterior dacă te răzgândești și dorești să devii din nou membru al programului de loialitate Kaufland Card.

Am două carduri digitale Kaufland Card. Este posibil să îl anulez pe unul dintre ele și să transfer beneficiile într-un singur cont?

Da, dar reține că singurele beneficii transferabile sunt stelele digitale. Nu se pot transfera tranzacțiile efectuate sau alte beneficii. Pentru transferarea stelelor digitale te rugăm să ne suni la Centrul Relații Clienți 0800.080.888, apelabil gratuit doar din rețelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00.

Cum obțin un nou card dacă cel anterior s-a pierdut?

Pentru obținerea unui nou Kaufland Card, în cazul în care cel existent s-a pierdut este necesară o vizită în orice magazin Kaufland, unde îl vei primi de la biroul de informații. După ce intri în posesia lui, te rugăm să ne suni la Centrul Relații Clienți 0800.080.888, apelabil gratuit doar din rețelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00 pentru activare.

Dacă am și card fizic și card digital, pot să-mi asociez cardul fizic contului meu digital Kaufland Card?

Da, iar în acest caz, vei putea folosi cardul tău fizic ca să primești toate beneficiile programului. Cardul tău fizic inițial va fi șters, iar o dată cu asocierea cu cel digital, contul de bază va fi contul tău digital, iar cardul fizic va fi secundar acestuia. Practic vei avea același cont Kaufland Card sub două forme: fizic și digital.

Notă: cardurile fizice emise după data de 13.10.2020 nu mai pot fi asociate unui cont digital. Dacă dorești acest lucru, va trebui să adaugi în contul tău digital un card fizic nou neînregistrat, iar pe cel existent să-l declari pierdut.

Care sunt pașii de adăugare a unui card fizic contului meu Kaufland Card digital?

Din interioriul aplicației "Kaufland - Oferte și noutăți", secțiunea "mai multe", alege meniul "setări", apoi click pe Numărul Kaufland Card și apoi pe "Adăugare card". Apoi introduci manual numărul cardului fizic pe care dorești să îl asociezi sau îi scanezi codul QR folosind camera telefonului. Apoi cardul fizic îți va apărea ca și card adăugat contului digital din aplicație.

Se pot uni 2 conturi diferite de card digital?

Nu, se pot uni doar carduri fizice de conturile digitale, iar contul digital va fi cel de bază, principal.

Ce se întâmplă dacă șterg unul din cardurile fizice asociate cardului meu digital?

Acel card devine inactiv și nu mai poate fi recuperat sau reactivat. Poți oricând să adaugi un alt card fizic nou, neînregistrat.

Câte carduri fizice pot asocia contului meu digital?

Se pot adăuga până la maxim 5 carduri fizice unui singur cont digital.

Ce sunt promoțiile personalizate?

Promoțiile personalizate sunt promoții create special pentru tine, în funcție de cumpărăturile tale, astfel încât să economisești mai mult și să primești reduceri la produsele tale preferate.

 

Cum pot să beneficiez de promoțiile personalizate?

Promoțiile personalizate sunt disponibile în Kaufland Card Digital sau pe website-ul pentrumine.kaufland.ro.

În meniul Kaufland Card Digital, caută secțiunea ”Pentru mine- Promo personalizate/ My coupons center”. Pentru a putea beneficia de ele trebuie să ai un număr minim de cumpărături de la Kaufland în ultimele luni pentru a ne asigura că trimitem promoții personalizate doar clienților al căror comportament de cumpărare îl înțelegem. Astfel clienții care au cumpărat în trecut anumite produse în mod constant, vor primi acum reduceri la produsele respective, în limita disponibilității acestor produse reduse la Kaufland.

Clienții cu card fizic se pot conecta pe website-ul pentrumine.kaufland.ro pentru a-și vedea promoțiile personalizate.

Cât timp sunt valabile promoțiile personalizate și care sunt condițiile de utilizare?

Perioada de valabilitate a promoțiilor personalizate este înscrisă pe fiecare promoție în parte. Pentru a le utiliza, tot ce trebuie să faci este să scanezi Kaufland Card la casa de marcat.

De ce o promoție personalizată preactivată nu poate fi dezactivată?

Toate promoțiile personalizate sunt deja pre-activate, deci tu nu trebuie să faci nimic altceva ca să obții reducerea, decât să iei produsele la care ai primit promoția personalizată de la raft și să scanezi Kaufland Card la casa de marcat la finalul cumpărăturilor.

Unde pot vedea reducerile de care am beneficiat folosind promoțiile personalizate?

Poți vedea valoarea reducerii obținute prin promoția personalizată pe bonul tău fiscal aferent cumpărăturilor.

De ce promoțiile mele personalizate sunt diferite față de promoțiile personalizate ale altor clienți?

Promoțiile personalizate vor fi la produse care corespund nevoilor tale și obiceiului tău de cumpărare. Eforturile noastre se îndreaptă în direcția trimiterii promoțiilor relevante și interesante pentru tine. Cum toți oamenii sunt diferiți și au preferințe diferite, așa și promoțiile personalizate vor fi diferite de la un client la altul.

Care sunt criteriile de alocare a promoțiilor personalizate către clienți?

Kaufland analizează cumpărăturile fiecărui client. Pentru a putea beneficia de promoțiile personalizate trebuie să ai un număr minim de cumpărături de la Kaufland în ultimele luni pentru a ne asigura că trimitem promoții personalizate doar clienților al căror comportament de cumpărare îl înțelegem. Astfel clienții care au cumpărat în trecut anumite produse în mod constant, vor primi acum reduceri la produsele respective, în limita disponibilității acestor produse reduse la Kaufland. Acesta este procesul principal care stă la baza creării promoțiilor personalizate. În acest fel ne asigurăm că promoțiile personalizate pe care le primești sunt relevante cu adevărat pentru tine la nivel individual.

 

Ce se întâmplă cu o promoție personalizată care este activă dar nu este folosită?

Doar promoțiile personalizate la produsele pe care le ai în coșul de cumpărături vor fi aplicate la casa de marcat. De exemplu, dacă ai primit o promoție personalizată la banane, dar tu nu ai cumpărat banane, promoția personalizată nu va fi aplicată la casă, deci o vei putea folosi oricând ulterior în perioada ei de valabilitate, după care ea expiră.

Când primesc promoții personalizate noi?

Promoțiile personalizate sunt trimise săptămânal, le vei putea vedea în ziua de miercuri a fiecărei săptămâni în aplicația mobilă, la secțiunea ”Pentru mine - promoții personalizate” sau "My coupons center" din Kaufland Card cu următoarele condiții: Să ai un număr minim de cumpărături de la Kaufland în ultimele luni pentru a ne asigura că trimitem promoții personalizate doar clienților al căror comportament de cumpărare îl înțelegem. Astfel clienții care au cumpărat în trecut anumite produse în mod constant, vor primi acum reduceri la produsele respective, în limita disponibilității acestor produse reduse la Kaufland.

Pot să folosesc promoțiile mele personalizate în orice magazin Kaufland din România?

Anumite promoții personalizate sunt valabile doar în anumite magazine Kaufland din România. Verifică mereu descrierea promoției personalizate pentru a vedea magazinele în care aceasta este valabilă.

 

Este necesar să dețin Kaufland Card pentru a beneficia de promoții personalizate?

Da, promoțiile personalizate sunt un beneficiu al programului de loialitate Kaufland Card.

Cum pot vedea promoțiile personalizate pe care le-am folosit la ultima cumpărătură?

Poți vedea promoțiile personalizate pe bonul fiscal și valoarea reducerii lor în dreptul fiecărui produs la care a fost aplicată o promoție personalizată.

Pot primi și alte promoții în secțiunea ”Pentru mine - promo personalizate”/”My coupons center”?

În funcție de diverse campanii promoționale Kaufland, în secțiunea ”Pentru mine - promo personalizate”/”My coupons center” din aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți" sau pe website-ul pentrumine.kaufland.ro vei putea primi și diverse alte vouchere de reducere, cu un grad diferit de personalizate, de la generale pentru toți utilizatorii, până la cele alese chiar de tine.

Dacă am card fizic, cum îmi pot vizualiza promoțiile personalizate?

Pentru utilizatorii de card fizic, promoțiile personalizate sunt disponibile pentru vizualizare pe website-ul pentrumine.kaufland.ro care poate fi accesat de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Dacă ți-ai creat un card fizic înainte de data de 13.10.2020, la conectare va trebui să dai clic pe ”Am uitat parola” și să-ți setezi o primă parolă o singură dată, ca și cum ai fi avut una în trecut.

Dacă ți-ai creat un card fizic după data de 13.10.2020, conectează-te cu adresa de e-mail sau telefonul mobil pe care le-ai folosit la înregistrare și cu parola setată atunci.

Ce fac dacă nu poate fi scanat codul QR Kaufland Card?

Dacă scannerul din magazin nu îți recunoaște codul QR Kaufland Card, citește-i numărul Kaufland Card de 16 cifre de sub acesta colegei de la casa de marcat.

Pe cine ar trebui să întreb, dacă am alte întrebări?

Ne poţi suna la Centrul Relații Clienți 0800.080.888, apelabil gratuit doar din rețelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00.