Se încarcă

se încarcă

Condiții de utilizare a programului de loialitate pentru clienții Kaufland

septembrie 2021

1. Domeniul de aplicare și raportul cu celelalte reglementări

Prezentele condiții de utilizare reglementează modalitatea de utilizare a programului destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare „Serviciu”).

Serviciul este operat de Kaufland România SCS (denumit în continuare „Kaufland” sau „noi”), dar și de alte societăți Kaufland din cadrul grupului, care sunt implicate în furnizarea serviciului (denumite în continuare în mod colectiv „Kaufland”).

Serviciul se adresează consumatorilor (denumiți în continuare „Utilizator” sau „Ei”) care doresc să primească informații personalizate despre ofertele și promoțiile Kaufland, despre avantajele speciale oferite prin participarea la programul de loialitate Kaufland, care să corespundă cât mai mult posibil cu interesele persoanei respective.

Prin urmare, serviciul își propune să pună la dispoziția consumatorului avantajele programului și informații prin marketing direct.
Serviciul este pus la dispoziție în baza următoarelor condiții de utilizare.

2. Condițiile de participare

Participantul la programul de loialitate Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare, pe scurt, „Utilizator”) trebuie să aibă cel puțin 16 ani pentru a se putea înregistra în acest program. Utilizarea va urmări strict scopuri personale. Utilizarea în scopuri comerciale este interzisă.

3. Înregistrarea și contul

Pentru utilizarea serviciului, utilizatorul trebuie să se înregistreze în Kaufland Card și astfel să își creeze un cont. Deoarece acest serviciu este oferit în mod voluntar și gratuit, în anumite cazuri, Kaufland își rezervă dreptul de a refuza crearea unui cont, fără să prezinte un motiv.

Există două moduri prin care clienții se pot înregistra în programul de loialitate Kaufland Card:

  • fie utilizatorul se poate înscrie în Kaufland Card prin intermediul aplicației Kaufland – Oferte și noutăți, care este disponibilă pentru diferite platforme mobile / sisteme de operare.  Datele obligatorii de completat în formularul de înregistrare din aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți pentru înregistrarea în Kaufland Card digital sunt: forma de adresare, nume, prenume, data de naștere, adresa de e-mail sau telefon numărul de telefon mobil, parolă pentru contul creat și opțional: număr de telefon mobil în cazul în care nu a fost deja completat la înregistrare, și adresa poștală de corespondență. Astfel utilizatorul obține Kaufland Card digital.
  • fie utilizatorul se poate înregistra în Kaufland Card  la unul dintre magazinele Kaufland, la biroul de informații prin intermediul unei tablete. Datele obligatorii de completat în formularul de înregistrare de pe tableta de la biroul de informații pentru înregistrarea în Kaufland Card fizic sunt: forma de adresare, nume, prenume, data de naștere, număr de telefon mobil și opțional: adresa de e-mail și adresa poștală de corespondență. Astfel utilizatorul obține Kaufland Card fizic.

Prin efectuarea înregistrării în aplicația mobilă sau pe formularul de înregistrare de pe tabletă din magazin, utilizatorul aderă la Politica de confidențialitate și prezentele Condiții de utilizare.

În timpul înregistrării, utilizatorului i se va aloca automat un număr de client Kaufland Card

Adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le indică utilizatorul nu pot fi alocate altui cont creat pentru obținerea cardului de loialitate „Kaufland Card”. Nu se permite furnizarea unei adrese de e-mail, unui număr de telefon sau a altor date de contact care nu aparțin utilizatorului. Utilizatorul trebuie să asigure confidențialitatea datelor de autentificare, furnizarea acestora de către alte persoane fiind interzisă.

Orice interacțiune cu Kaufland efectuată prin contul utilizatorului îi este atribuită acestuia. Acest lucru este valabil chiar dacă terții au efectuat tranzacții prin contul utilizatorului sau în cazul în care terții au avut acces la contul utilizatorului ca urmare a neîndeplinirii obligațiilor sale.

Utilizatorul este obligat să ne informeze imediat despre utilizarea neautorizată a contului său și să schimbe datele de autentificare în cazul în care utilizatorul are dovezi că acesta este utilizat de terți.

4. Obiectul serviciului

Participarea la programul de loialitate a clienților Kaufland Card este gratuită.

Prin intermediul Kaufland Card, utilizatorul poate beneficia de o varietate de servicii. Acestea includ promoții de loialitate dedicate tuturor utilizatorilor Kaufland Card, oferte personalizate în funcție de necesitățile și comportamentul de consum al utilizatorului, colectarea și folosirea de stele digitale,  participarea la concursuri, discount-uri speciale, participarea la sondaje de opinie.

4.1. Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: Promoții de loialitate

Ofertele speciale dedicate tuturor utilizatorilor Kaufland Card sunt disponibile în aplicația Kaufland, la secțiunea Promoții Kaufland Card.

Pe lângă aplicație, promoțiile de loialitate se pot regăsi și în revista săptămânală Kaufland, fără a exista însă obligativitatea afișării lor în revistă, și sunt semnalizate la raft în magazine prin eticheta specială Kaufland Card.

Acest beneficiu este disponibil atât pentru utilizatorii Kaufland Card digital, cât și pentru cei care dețin Kaufland Card fizic.

4.2. Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: Promoții personalizate

Promoțiile personalizate sunt un beneficiu adresat clienților Kaufland Card care necesită o analiză a istoricului cumpărăturilor acestora în vederea personalizării ofertelor create special pentru aceștia.

Pentru a i se comunica cele mai bune oferte sub forma promoțiilor personalizate este nevoie de consimțământul expres al clientului  în vederea transmiterii acestor promoții create special pentru el, prin intermediul canalelor de comunicare indicate de acesta: sms, push notification, e-mail, căsuță poștală. 

În cazul neacordării consimțământului, Kaufland va putea să facă analize folosind istoricul de cumpărături al utilizatorilor Kaufland Card fără însă a le transmite acestora mesaje cu ofertele special create pentru ei. Cu toate acestea, promoțiile personalizate pot fi accesate și din secțiunea Pentru Mine – Promoții personalizate, pentru telefoanele în limba română, sau Coupons – My personalized promotions, pentru telefoanele în limba engleză,  din aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți.

Dacă, în timpul vizitei în magazin, utilizatorul își scanează Kaufland Card (digital sau fizic) la casa de marcat, înaintea efectuării plății, Kaufland va înregistra şi asocia contului utilizatorului întreg conținutul bonului fiscal (de exemplu și fără a se limita la: magazinul vizitat, produsele achiziționate, tipul acestora, numărul de bucăți şi valoarea fiecărui produs,  reducerile şi promoțiile oferite, valoarea totală a bonului, precum și ora plății și modalitatea de plată).

Prin analiza acestor date determinăm o posibilă conexiune între una sau mai multe date cu caracter personal și interesele în ceea ce privește produsele noastre. Folosim metode matematico-statistice pentru a determina această relație. În acest scop, datele dvs. personale sunt comparate cu datele altor clienți. Pe baza acestei comparații, putem deduce apoi alte produse și promoții de care s-au interesat și alți clienți cu interese comparabile și care ar putea să vă intereseze și pe dumneavoastră.

Prin alocarea achiziției în contul clientului se urmăresc scopurile menționate mai sus, de exemplu furnizarea ofertelor speciale personalizate în funcție de interesele și preferințele clientului.

Promoțiile personalizate pot fi de mai multe tipuri, cu diferite valabilități, specificații și reguli de utilizare individuale, care se află în detaliu în descrierea fiecăreia în parte. În funcție de tipul cardului Kaufland deținut, digital în aplicația mobilă sau card fizic, promoțiile personalizate vor fi afișate în aplicația mobilă Kaufland, respectiv comunicate prin canalele de comunicare pentru care utilizatorul și-a dat consimțământul, după caz: sms, push notification, e-mail, căsuță poștală. 

Acestea pot fi implicit preactivate, adică vor fi aplicate automat la următoarea cumpărătură în magazin a utilizatorului care scanează Kaufland Card la casa de marcat, sau inactive, pentru acestea utilizatorul având posibilitatea să le activeze sau nu şi să aleagă astfel dacă dorește să le folosească și când dorește să le folosească.

Promoțiile personalizate destinate utilizatorilor de Kaufland Card fizic, dar care nu au și cont Kaufland Card digital, primite prin canalele de comunicare pentru care utilizatorul și-a dat consimțământul, sunt preactivate implicit.

La casa de marcat, prin scanarea Kaufland Card digital toate promoțiile personalizate active la acel moment în aplicație vor fi aplicate, iar la scanarea Kaufland Card fizic, toate promoțiile personalizate active implicit vor fi aplicate automat.

Excepție fac situațiile în care promoțiile și voucherele personalizate sunt restricționate la aplicare din cauza scanărilor multiple.

Astfel, dacă a fost scanat Kaufland Card fizic sau digital la casa de marcat, în mod repetitiv, pe bonuri fiscale diferite sau în cadrul aceluiași bon fiscal, de mai mult de 20 ori într-un interval de 7 zile (10.080 minute), toate promoțiile personalizate și voucherele existente în secțiunea ”Pentru mine – promo personalizate” din Kaufland Card digital sau în contul Kaufland Card fizic vor fi blocate și nu vor fi aplicate timp de 2 zile (2.880 minute), indiferent de ce card va fi scanat.

Pentru că promoțiile personalizate se alocă în contul clienților și nu pe fiecare card al acestora, în eventualitatea în care un client deține un card fizic asociat contului său digital, promoțiile personalizate vor fi blocate, indiferent ce card va scana acesta la casa de marcat.

Se consideră că scanarea repetitivă a avut drept scop utilizarea multiplă a voucherelor primite, aceste situații sunt considerate frauduloase și în acest caz, societatea Kaufland România SCC este îndreptățită să efectueze verificări în vedere identificării utilizatorilor de Kaufland Card care au scanat repetitiv la casa de marcat codul QR al cardului lor fizic sau digital.

În eventualitatea în care Kaufland România SCC suspectează o tentativă de fraudă, își rezervă dreptul să blocheze timp de 14 zile cardul suspectat sau să restricționeze înscrierile cu acest card la campanii promoționale viitoare, inclusiv loterii publicitare.

4.3. Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: colectare și folosire de stele digitale de către utilizatorii Kaufland Card digital

Punctele bonus colectate de utilizatorii digitali in campaniile non alimentare de la începutul programului de loialitate și neutilizate până la data de 13 octombrie 2020 inclusiv, expiră și vor fi  șterse automat din conturile utilizatorilor de Kaufland Card digital după data de 13 octombrie 2020.

După data de 13 octombrie 2020 utilizatorii Kaufland Card digital vor putea să colecteze și să utilizeze stele digitale. 

Utilizatorul Kaufland Card digital poate acumula stele digitale, direct în aplicația mobilă. Pentru a acumula stele, utilizatorul trebuie să scaneze Kaufland Card digital la casa de marcat la fiecare sesiune de cumpărături și să îndeplinească condițiile de mai jos. Stelele acumulate vor fi transferate digital în contul de client Kaufland Card al utilizatorului.

La fiecare cumpărătură de peste 50 LEI, TVA inclus, pe un singur bon fiscal clientul va acumula două stele digitale. 

Multiplu de 50 LEI, TVA inclus, pe un bon fiscal înseamnă multiplu de câte 2 stele.

Fiecare client poate primi un număr nelimitat de stele.

Un client are dreptul la un număr direct proporţional de stele cu suma de 50 LEI (TVA inclus) înscrisă pe bonul fiscal, cu respectarea prevederilor prezentelor Condiții de utilizare. 

Exemplificăm mai jos modalitatea de acordare a stelelor:

Valoare bon fiscal                                                  Număr stele acordate

50,00   >   99,99 LEI cu TVA                                         2 (două) stele

100,00 > 149,99 LEI cu TVA                                          4 (patru) stele

150,00 > 199,99 LEI cu TVA                                          6 (șase) stele

Etc.                                                                                  Etc.

Nu se acordă stele pentru situaţiile în care suma de 50 LEI cu TVA, 100 LEI cu TVA, etc rezultă din însumarea a două sau mai multe bonuri fiscale.

Stelele Kaufland Card Digital vor putea fi utilizate în viitor în cadrul diverselor campanii comunicate de Kaufland prin mijloacele de marketing avute la dispoziție pentru a putea debloca promoții la articole non-alimentare.

Stelele acumulate și neutilizate expiră și vor fi în mod automat anulate la perioade succesive de 6 luni calendaristice. Prima dată la care va avea loc acest proces este 01 martie 2022.

5. Condiții tehnice pentru utilizarea Kaufland Card digital

Pentru utilizarea programului destinat clienților Kaufland ”Kaufland Card” în format digital este nevoie de un număr de telefon mobil valabil, un telefon inteligent (smart phone) cu sistem de operare Android sau IOS, precum și acces la internet. Versiunile minime necesare ale sistemelor de operare Android si IOS sunt disponibile la detaliile aplicației ”Kaufland - Oferte și nouăți” în Magazin Play sau App Store.

Pentru a putea utiliza aplicația „Kaufland – Oferte și noutăți”, utilizatorul trebuie să descarce software-ul de pe App Store/Magazin Play. Există versiuni de software specifice pentru diferite tipuri de telefoane mobile. Din motive tehnice, pentru unele tipuri de telefoane nu poate fi furnizat un software adecvat. Dacă pentru respectivul telefon mobil nu este disponibilă nicio versiune de software, utilizatorul nu poate beneficia de acest serviciu.

Instalarea software-ului și utilizarea serviciului necesită un transfer de date constant din telefonul mobil al clientului. Volumul și frecvența transferului de date depinde de tipul și amploarea utilizării serviciului. Costurile de conectare rezultate din transferul de date vor fi suportate de către utilizator. Valoarea costurilor depinde de contractul încheiat între utilizator și operatorul de telefonie mobilă.

Costurile suportate de utilizator pentru instalarea și menținerea unei conexiuni la internet nu sunt incluse în prezentul serviciu. Acest aspect intră sub incidența relației contractuale dintre utilizator și furnizorul de internet.

De asemenea, utilizarea prezentului serviciu necesită un nivel de încărcare a bateriei și o luminozitate a ecranului suficientă pentru scanarea codul QR în timpul procesului de verificare.

Utilizatorul se angajează să instaleze toate actualizările oferite de Kaufland. În timpul utilizării software-ului, acesta va fi informat despre actualizările disponibile.

Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi colectate sau utilizate prin efectuarea înregistrării. Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi memorate în aplicație în formă criptată până când acesta va ieși din cont, astfel încât utilizatorul nu trebuie să le introducă de fiecare dată când deschide aplicația.

6. Adăugarea unui card fizic la un cont Kaufland Card digital de bază

Dacă un membru al programului de loialitate deține atât un Kaufland Card fizic, cât și un Kaufland Card digital, acesta nu are posibilitatea să atașeze cardul fizic contului său digital pentru a avea acces la toate beneficiile programului de loialitate. Dacă dorește, poate adăuga un card fizic neînregistrat contului său digital.

Cardul fizic va fi asociat contului său digital și informațiile existente pe cardul fizic vor completa profilul cardului digital.

Scopul acestui mecanism este ușurarea participării la programul de loialitate pentru client, prin folosirea unui singur Kaufland Card, indiferent dacă cel fizic sau cel digital, dar care să aibă acces la toate beneficiile programului.

Temeiul legal pentru procesarea datelor cu caracter personal în acest proces este articolul 6 paragraful 1, litera b) din GDPR.

Scopul este gestionarea unui cont unic de client în mod eficient și prevenirea utilizării datelor redundante și a dublării inutile a informațiilor.

Toate datele personale furnizate direct de către client asociate contului digital pot fi oricând modificate sau actualizate de către client din secțiunea „Contul meu” din aplicația mobilă.

7. Obligațiile utilizatorilor

În timpul înregistrării, utilizatorul:

  • trebuie să furnizeze date corecte și să își mențină profilul actualizat;
  • parola trebuie să fie ținută secretă și schimbată în cazul unei utilizări nepermise sau a unei suspiciuni de acest fel;
  • trebuie să utilizeze serviciul în conformitate cu legea aplicabilă.

8. Răspundere

Kaufland nu este responsabil pentru situațiile în care aplicația nu mai funcționează sau funcționează limitat, conexiunea Wi-Fi este limitată sau indisponibilă, dispozitivul de scanare de la casa de marcat nu funcționează corespunzător sau oferta nu este disponibilă.

În ciuda unei organizări minuțioase, din cauza unei creșteri neașteptate a cererilor, articolele individuale pot fi epuizate încă din prima zi a ofertei.

9. Rezilierea, eliminarea

Utilizatorul are dreptul de a înceta participarea în orice moment, fără a oferi motive, prin utilizarea funcției „Ștergere cont Kaufland Card”. De asemenea, Kaufland poate denunța contractul în orice moment, fără indicarea unor motive relevante, în termen de 10 zile. Dreptul părților privind rezilierea în mod excepțional din motive importante rămâne neafectat.

10. Modificările aduse condițiilor de utilizare

În conformitate cu prezenta secțiune, Kaufland poate modifica condițiile de utilizare. Versiunea în vigoare a condițiilor de utilizare va fi disponibilă permanent. Statutul condițiilor de utilizare este specificat în condițiile de utilizare.

Este posibil să modificăm prezentele condiții de utilizare în măsura în care schimbarea servește intereselor noastre legitime, inclusiv, dar fără a se limita la, îmbunătățirea furnizării serviciilor, și vom lua în considerare, în mod rezonabil, interesele utilizatorului.

În cazul în care Kaufland va modifica condițiile de utilizare, va informa utilizatorii cu privire la acest aspect și le va pune la dispoziție noile condiții de utilizare.

Informarea se va realiza prin publicarea pe site-ul kaufland.ro, în aplicația mobilă Kaufland si la biroul de informații a noilor termeni și condiții Kaufland Card în vigoare.

În cazul în care utilizatorul nu se opune aplicării noilor condiții de utilizare în termen de o (1) săptămână, se va considera că modificările aduse termenilor de utilizare sunt acceptate. Opoziția față de aceste modificări trebuie adusă la cunoștința Kaufland de către utilizator, fie prin ștergerea contului propriu de către utilizatorul Kaufland Card în aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți, pentru utilizatorii de card digital Kaufland Card, fie prin apel gratuit efectuat de utilizatorul de Kaufland Card fizic la Centrul Relații Clienți (0800 080 888) și solicitarea ștergerii contului propriu Kaufland Card fizic pentru utilizatorii de card fizic Kaufland Card.

În cazul în care utilizatorul se opune schimbării condițiilor de utilizare, Kaufland are libertatea de a rezilia contractul.